11 April 2012

rainy days

five days ago I went with my sweet sister to Stuttgart to do some shopping. We had a great time, it was really funny, because we spent over a hour in one shop. I bought a very beautiful green dress at Zara and these amazing red shoes at S.Oliver. I love them!



if you ever come to stuttgart you have to eat an ice cream at "Gloria Passage". There is a incredible ice cream parlour next to a cinema where you get the best cookie ice cream in the world.



We had a awesome sunset this day. Check out my fotos above :)

Finally I want to post this little text I have written:

Dein Blick verfängt sich in meinem, bohrt sich in meinen Blick.
Mein Inneres verbrennt zu kaltem Stein und Eis. Hass brennt in deinen Augen, Hass so blank und klar wie gefrorenes Wasser.
Ich kann mich nicht bewegen, bin starr geworden. Dein Blick hat mich gefangen, ich bin ihm ausgeliefert. Hass durchflutet mich, schafft es mich zu verwandeln:

Ich bin plötzlich der Hass, nicht mehr du...ICH!
Ich verbrenne dich, ich, die die du gerne beseidigt hättest. Verbrannt und dann beseidigt, aus deinem perfekten Leben.
Ich lächele und mein Hass verschwindet, als du dich umdrehst.


24047.jpg

No comments:

Post a Comment